To Boost or Not to Boost version 2.0


For bare to måneder siden skrev jeg dette indlæg: http://www.line-design.dk/to-boost-or-not-to-boost/ og her er nu beviset på, at det går rigtigt stærkt på de sociale medier. Min konklusion for to måneder siden var nemlig, Not to boost på Facebook.

MEN boost funktionen er faktisk lavet om nu! Nu er det muligt at vælge sin målgruppe meget præcist og du kan faktisk benytte boost funktionen på Facebook til remarketing ved at målrette dine boostede opslag til folk, der har besøgt en bestemt side på din webside.

Og DET er smart!

Og derfor er konklusionen i dag: Hvis du har styr på din målgruppe og laver opslag, der ikke kun er målrettet dem, der allerede følger dig. Så boost endelig!

Hvis du ikke er helt sikker på det med målgrupper, så er det stadig en god idé at lave annoncer frem for at booste. Vil dog stærk anbefale at man tager sig tid, til at få defineret sin målgruppe først.

Facebook skilt med penge