Jeg har i fællesskab med marketingschefen og en studerende udviklet en ny linje for annoncering for Danhostel i forår/sommerperioden for 2014. Idéen er at skabelonen kan bruges af alle Danhostels vandrerhjem til lokal markedsføring men også af sekretariatet som landsdækkende design til kampagner på online og tryk. Stilen er enkelt, ren og med stor tekst og splash, fokus på den gode pris og på de enkelte ting der gør Danhostel attraktiv. Diverse Danhostels kan ved brug af skabelonen udskifte billede, tekst og farver og sætte deres lokale logo på. Dette giver mulighed for variation men stadig med let genkendelighed og strømlinet design der er enkelt og med et klart budskab. Se et par eksempler på det nye design her:
Banner til Mama.dk
Kampagner i ugebladene “Hjemmet” og “Familiejournalen”
Stor kampagne for familieferie med busbagsider på busser i København, Odense og Århus samt store dele af Sjælland. Version med lille og stort logo.
Annonce i “Danmarks Gruppeguide”
Bagside annonce til “Anders And” bladet